close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שיש קיסר או שיש גרניט? מה עדיף?

מערכת שורשיח אדר, תשפא02/03/2021

מתקינים מטבח חדש? מחליפים את השיש הישן בסביבת המטבח? מתלבטים בין שיש קיסר לשיש גרניט? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא את כל המידע המקצועי שיסייע גם לכם להחליט מה עדיף: שיש קיסר או שיש גרניט

תגיות:

בחירת שיש לצורך התקנתו כ-משטח עבודה בסביבת המטבח הקיים או החדש, מומלץ שתעשה בהתאם למספר קריטריונים מקדימים על פי הם ניתן לקבוע איזה סוג של משטחי שיש מותאמים עבורכם. קריטריונים אלו כוללים בין היתר את הסגנון העיצובי של המטבח ואת אופן ותדירות השימוש במטבח.

מה חשוב לדעת על שיש גרניט?
שיש גרניט למטבח הוא משטח המתאפיין ברמת צפיפות גבוהה וכושר ספיגה נמוך, ולכן הוא נחשב למשטח עבודה פרקטי למטבחים ביתיים פעילים בהם נעשה שימוש תדיר וקבוע במשטחי העבודה. היתרונות המרכזיים של משטחי הגרניט לסביבת המטבח טמונים בעובדה שמשטח זה

הינו קל ונוח לניקוי ולעובדה שהוא איננו נשרט בקלות. מנגד, חשוב לציין שמשטחי שיש גרניט לסביבת המטבח מגיעים בגוונים כהים אשר אינם יכולים להתאים לאילו מביניכם החולמים על מטבח בהיר. כיום, ניתן למצוא מספר דגמים של שיש גרניט בגוונים בהירים, אך יש לקחת בחשבון שמשטחי גרניט בהירים אינם מתאפיינים בכושר ספיגה נמוך ולכן עלולים להופיע בהם כתמים שונים לאורך זמן.

מה חשוב לדעת על שיש קיסר?
שיש קיסר למטבח הוא למעשה סוג של שיש סינטטי הנחשב לאחד מסוגי השיש הפופולאריים ביותר בישראל. משטחי שיש קיסר מתאפיינים בעמידות לאורך שנים ועל אף שהם אינם בעלי כושר ספיגה נמוך כמו משטחי הגרניט, חוזקם תורם לכך שהם אינם נשרטים או נסדקים בקלות. בניגוד למשטחי גרניט המגיעים בעיקר בגוונים כהים יותר, משטחי שיש קיסר מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של גוונים וטקסטורות, דבר המאפשר לכם להתאים את גוון המשטח לסגנון העיצובי של המטבח ולטעם המועדף עליכם ביותר. מבחינת תחזוקת המשטח, גם משטחי שיש קיסר וגם משטחי שיש גרניט מתאפיינים בניקוי קל ונוח.

אז מה עדיף: משטחי שיש קיסר או גרניט?
הבחירה בין שיש גרניט או שיש קיסר לסביבת המטבח, מומלץ שתעשה בראש ובראשונה בהתאם לגוון המשטח הנחוץ לכם. במידה ואתם חולמים על מטבח בהיר אנו ממליצים לכם באחד מהגוונים הבהירים של משטחי שיש קיסר ובמידה ואתם חולמים על מטבח בגוון כהה תוכלו ליהנות מהאיכויות הנלוות למשטחים הכהים של שיש גרניט. בנוסף, חשוב להתייחס להיקף תדירות השימוש שלכם במטבח הביתי ומאפייני העבודה הנחוצים לכם. במידה ואתם בשלנים יומיומיים המרבים לעשות שימוש במשטחי העבודה במטבח, אנו ממליצים לכם ללכת על משטחי שיש למטבח מסוג גרניט הניתנים לניקוי קל ונוח יותר מצד אחד ומצד שני הם מתאפיינים בעמידות גבוהה יותר לאורך זמן. לצורך קבלת החלטה סופית לבחירה בין משטחי שיש גרניט לשיש קיסר, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם אנשי מקצוע מעולמות משטחי השיש.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה